Wachten

Standaard

Wachten duurt lang. Ik heb daar geen geduld voor. Eind januari hebben we ons project ingeleverd, maar tot nog toe geen resultaten ontvangen. Helaas. Ik ga er wel van uit dat het goed komt, maar ontvang dat bericht graag via mijn cijferlijst.

Ons uiteindelijke rapport beschrijft een kennis systeem wat helpt bij het maken van beslissingen over aanschaf en saneren in een openbare bibliotheek. Hierin wordt behalve met het budget rekening gehouden met populariteit van schrijvers en onderwerpen, het leengedrag van de bibliotheekleden, en het profiel van de bibliotheek. De omschrijving is mooi, helaas zijn we met programmeren niet ver gekomen. Daar moet ik echt meer mee oefenen. Mooi streven voor na het afstuderen.

Ondertussen ben ik namelijk ook weer begonnen met mijn thesis. De opdracht is iets aangepast, ik moet een evaluatie doen van een systeem dat gebruik maakt van Exploratory Search en event-based browsing. Ik verwacht in juli klaar te zijn hiermee, als alles naar wens verloopt. We zullen zien.

Plaats een reactie